Розвиток без меж
+38 (066) 400-26-09
м. Білгород-Дністровський, вул. Маяковського, 15
07.03.2018
Поділитися: 11
  • Facebook
  • Telegram
72304

Успішність у школі й ментальна арифметика

Навчання в школі традиційно вважається одним із основних аспектів виховання. Його  якість визначається успішністю. У більшості випадків батьків найбільше цікавлять оцінки сина або дочки. Нерідко це стає особистісним критерієм. Твердження - «ти погано вчишся, тому ти повільний, боязкий і т. ін.» - психологи вважають неприпустимими, небезпечними для формування адекватної самооцінки.

Хороша успішність дітей у школі залежить від двох чинників: бажання дитини вчитися і можливості це робити. Якщо їх немає, загальні сімейні зусилля на поліпшення оцінок не вплинуть.

Однією з методик, що допомагає пробудити у дітей інтерес до навчання, є ментальна арифметика.

Швидкий рахунок та інші навички

В основі цієї методики - навчання дітей швидкого рахунку усно з використанням абакус, стародавніх китайських рахівниць. Програма містить вправи, які навчають правильно переміщати кісточки рахівниць, виконуючи основні арифметичні дії. Така діяльність:

  • є потужним стимулятором розвитку дрібної моторики;
  • забезпечує рівномірне навантаження на обидві півкулі головного мозку;
  • розвиває інтелектуальні здібності;
  • розширює можливості пам'яті.

Навчившись прийомам ментальної арифметики, діти не тільки дивують близьких і друзів швидкістю множення, додавання, віднімання, ділення дво-, тризначних чисел усно. Вони повністю перебудовують алгоритм роботи мозку. Практика показує, що після закінчення курсу:

  • поліпшується швидкість реакції та сприйняття;
  • розвивається просторове й логічне мислення;
  • формуються важливі особистісні якості: упевненість у своїх силах, адекватна самооцінка, прагнення бути лідером.

Пройти курс навчання з ментальної арифметики можна в спеціалізованих центрах розвитку. Програми для дошкільнят, молодших школярів, підлітків відрізняються змістом, складністю вправ, тривалістю уроків.

Один з глобальних результатів навчання ментальної арифметики - нові можливості мислення. Наслідок цього - стійкий інтерес до отримання нових знань.

Можливості ширші – оцінки вищі

Діти, які вже опанували методику, навчаються краще, ніж однолітки. Це стосується не тільки математики. Здатність швидко міркувати, хороша пам'ять означають, що на підготовку домашніх завдань буде витрачатися набагато менше часу. Школярі впевнені у своїх силах, хочуть продемонструвати успіх. Для них контрольна - свято, подія, що допомагає довести собі та іншим власну кмітливість, уважність, сконцентрованість.

Простота засвоєння матеріалу за рахунок високих інтелектуальних здібностей стимулює дитину до отримання нових знань.

Заняття з ментальної арифметики в шкільному віці створюють потужний фундамент для подальшої освіти, оволодіння престижною професією, досягнення успіху у всіх життєвих сферах.